۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

!Un.fu.c.k You

۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه
فاجعه وقتی اتفاق میفته که دوست دخترِ آدم، زنش بشه!
+++
مشکل اینجاس که ما همیشه دوست داریم زن ها، ترکیبی از یه معلم سرخونه و یه فاحشه ی شبی 500 دلار باشند.
+++
"فاک یو!" هیچکس متوجه این توهین نمیشه! چون ترتیبِ کسی رو دادن، واقعا کار خیلی با حالیه. اگه واقعا میخوایم توهین آمیز بنظر بیاد، باید بگیم "آن فاک یو"
[توهین خطاب به زن هاست]
+++
هنوزم میخواین مارو واسه این جنایت دستگیر کنید؟! چرا؟ چون شما از این مشکل فرار می کنید. شما اونو انداختین گردن سربازهای رومی. من می خوام همه چیزو روشن کنم، و اعتراف می کنم. کار ما بود! خانواده ام، من این کارو کردم! ما یه یادداشت توی انباری پیدا کردیم:
"ما اونو کشتیم!" امضاء ، مورتی.
خیلی خوب شد که ما اونو به صلیب کشیدیم، چون اگه می خواستیم توی این سالها این کارو بکنیم، مجبور بودیم با این نسلِ بچه – کشیش ها که یه صندلی الکتریکی کوچولو آویزون کردن دور گردنشون، سر و کله بزنیم!
+++
+++
لنی

21 comments:

dreamer گفت...

دادگاهش بی نظیره

Najoorha گفت...

سلام رفیق
آقا خدا اموات شما رو هم بیامرزه . انشاالله غم آخرمون باشه . قدم رنجه کردید . به همین مناسبت و جهت شادی آن مرحوم مغفور مراسم شامی در ...



ارادتمند : ناجور

افسانه سیزیف گفت...

می‌شه اسم کتاب و نویسنده ااش رو به انگلیسی‌ بگی‌ ؟ ممنون ... :)
چاکریم

آژو گفت...

1:بار اولم است که شما را می خوانم.
2:از نوشته هایتان کلی لذت بردم و با اجازه لینکتان کردم.اینکه خوبه با دوست دخترت مزدوج شدی

شاه رخ گفت...

دارم به دين سيا درميام
داره از فيلماي آمريكايي شديدا بدم مياد حتا خوباشون
مثلا همين فيلم به پيانيست شليك كن - ديديش؟ - همه فيلماي لينچ و جارموش و اسكورسيزي و دي پالما فداي يه تار موش (تازه اينا آمريكايياي محبوبم بودن حساب اين باب فوسي و بقيه كه جداس)
فك كن مثلا فينچر باشگاه مشت زني وهفت و بنجامين باتن رو مي سازه كه فيلماي خوبين خدايي - زودياك مزخرف - و تروفو هم به پيانيست شليك كن رو مي سازه
ميان ماه من تا ماه گردون
اگه نديديش اب دستته بذار زمين ببينش

شاه رخ گفت...

سرژ زيبا؟
نه
اون خدا بيامرز فوت شد من هيچي ازش نديدم!
اگه گيرش آوردي حاضزم به همين فيلم كه گفتم تاقش بزنم

سميه گفت...

حالا چه اشكالي دار با دوست دخترت ازدواجني ؟ عجبااااا!

Naimeh گفت...

اون اولی خیلی بوداره.
ببینم تو با کی ازدواج می کنی.
شرمنده اون چند صفحه رو نفرستادم چون خودم هیچ ازش خوشم نمیاد.

حسین جعفریان گفت...

من بالاخره تو رو می کشم :)

حماقت نکن گفت...

بنده دوس دارم زنم هر جور که میخواد باشه ولی یه دکمه off هم داشته باشه

ليليت کامل گفت...

we should be guy they made us fucked up in derkness with their hidden machin.
thnk u god for all fucking bird fled away thank u god for making us god. this is written on the W.C wall..

ليليت کامل گفت...

god should be replaced by guys

Morteza گفت...

خيلي به اين موضوع فكر مي كنم ... رابطه ي قبل از ازدواج و بعدش ... بگذار يك تشبيهي بكنم ... من رابطه ي پيش از ازدواج را به شور و اشتياق و جذابيت قبل از سكس و رابطه ي پس از ازدواج را به حال نزار و بي رمق پس از انزال تشبيه مي كنم

یازده دقیقه گفت...

زکریا؟

negar گفت...

mim?zakariya?inja chekhabare?chera kasi chizi neminevise?

Helen گفت...

کوشید؟

شاه رخ گفت...

اينجا قرار نيس به روز شه؟
لااقل بياين اونجا با هم راجع به آندري روبلف حرف بزنيم

یلدا گفت...

می گم ها! نمی نویسید شما دو تا تنبل ؟

یازده دقیقه گفت...

هنوزم قرار نیست به روز بشه؟ من که مطمئنم شبها دوتاتون بیدارین. چرا نمینویسید پس؟!

نعیمه گفت...

آهای
کسی خونه نیست؟
شماها حالتون خوبه؟

دگرانديش همه جانبه گفت...

اين روز ها ما پي اتفاق افتادن يك فاجعه ايم...

ارسال یک نظر

لطفا پیغام های خارج از بحث پست رو به این آدرس ها بفرستین :
زکریا kaboe.tanha@gmail.com
میم walldivar@gmail.com

معتادان دیازپام ده

جستجو در دیآزپام 10

دیآزپام خورندگان امروز