۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

Romantisize

۱۳۸۹ دی ۳, جمعه
کلویی: اون سی دی رو که درموردش حرف زدیم، برات خریدم... گروه “Raised By Swans”. سوانز.
مایکل : ممنون.
ک - چیه...؟
م - من تقریبا تموم آلبوم هاشونو دانلود کردم!
ک - اما تو که قاب سی دی یا دفترچه شو رو دانلود نکردی!؟... یا سی دی ای که برای همیشه داشته باشی و بتونی تو دستات بگیریش... از اینترنت متنفرم... هیچی خصوصی نیست... هیچی واقعی نیست. مث الان... که همدیگه رو اینجا می بینیم...

+++
کلویی فیلم خوشگل و کلا مزخرفیه (البته آماندا 30فراید رو نمیشه نادیده گرفت!). خانم دکتر برای اینکه بفهمه شوهرش چقدر آدم مقید به خانواده ای است، یه فاحشه رو استخدام میکنه تا با شوهرش طرح دوستی بریزه! بعد هم خودش با فاحشه رفیق میشه و ....
همه ی آدمای فیلم مرض دارن. اختلالِ جنسیِ شدید؛ از خانم دکتر گرفته تا پسرش و شوهرش! حتی فاحشه هه هم اختلال جنسی داره! عینهو همین ارتش بیست میلیونی خودمون!

پ.ن1: اون عنوان هم یعنی عشق بر حسب طول
پ.ن2: خونه ی فیلم یک کار معماری خیلی خیلی بیسته! (یادی هم از زاک کرده باشم!)
+++
مارتین اسکورسیزی سرو بزرگان عالم، داره برای جعفر پناهی امضا جمع میکنه... اسپیلبرگ و کاپولا هم هستند.

10 comments:

حماقت نکن گفت...

خجالت نمی کشی اینهمه دیر آپ می کنی ؟!

اسکورسیزی رو خوب اومدی

حماقت نکن گفت...

تو خودت چرا میای اونجا جوسازی می کنی ؟ من کی اونو قبلا آپ کرده بودم ؟ بعدشم یارو موتوریه اگه وبلاگ تو رو می خوند که همچین کارایی نمی کرد.

سلمان گفت...

اعتراف میکنم که چارلی رو هم توی اون ویدئو دوست دارم :پی

ای "میم" جانم، اگه میبینی کامنت نمیذارم معنیش این نیست که نمیخونمت. من همیشه میخونمت، از گودر، از همینجا
تو یکی از فیوریت هامی

Helen گفت...

اصن مگه می شه کسی از این اختلالا نداشته باشه؟

Helen گفت...

راستی این جمله ی این کنار, زندگی بدون یقین فلان و بیسار, چن وقت قبل یادم اومده بود. یادم نبود کجا دیدم. حالا یادم اومد. به سلامتی.

نعیمه گفت...

من هر چی سعی کردم نتونستم ارتباط بین خوشگل و مزخرف رو بفهمم.

سمیه گفت...

سلااام میم
اون ارتش 20 میلیونی رو خیلی خوب اومدی :دی
تاثیرات 8 سال دفاع مقدسه دیگه!

َSmne گفت...

موافقم. فیلم خوشگل و بسیار مزخرفی بود.

نگار گفت...

من خوبم میم!اما تو باور نکن!

ايوب گفت...

اين اخلاق شك كردن امتحان صداقت و پاكي گرفتن رو مخم
ولي بايد ببينمش

ارسال یک نظر

لطفا پیغام های خارج از بحث پست رو به این آدرس ها بفرستین :
زکریا kaboe.tanha@gmail.com
میم walldivar@gmail.com

معتادان دیازپام ده

جستجو در دیآزپام 10

دیآزپام خورندگان امروز