۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

1-0 به نفع "رانی"

۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه
به پدرم قول داده بودم که دیگر درباره سیاست پست ننویسم اما مگر می گذارند ؟! مستند احمقانه "تقاطع " که دیشب از شبکه سه پخش شد و هنوز هم نمی دانم چرا این اسم را برایش انتخاب کرده اند- مرا مجبور کرد که چند خطی درباره اش بنویسم :
1.با انتخاب خانم "فرانکی" که معلوم نشد برای کدام خبرگزاری کار می کند و اصلا چرا به موضوع علاقه مند است سعی شده بود که این حس را القا کنند که فردی بی طرف قصد دارد ماجرای قتل "ندا آقا سلطان" را بررسی کند . اما تنها 5 دقیقه دیدن این برنامه کافی بود که به سفارشی بودن آن پی برد !
2. سازندگان , تنها هدفی که از دعوت کردن ستاره – دوست صمیمی ن د ا – داشتند تاکید بر چهره میک آپ کرده او بود که احساسات مذهبی عوام را تحریک کنند ! نورپردازی موضعی آشکار روی صورت او و گرفتن نماهای کلوز و متعدد این امر را به خوبی نشان می داد .
3. مهم ترین دلیلی که برای همدستی "آرش حجازی" در ماجرای قتل ندا عنوان شد این بود که در تصاویر تلویزیونی ,  دو بار "آرش" به اطراف نگاه می کند !! "اسکاتلند یار "مصرانه در پی استخدام سازندگان باهوش برنامه در بخش کشف جرم سازمان خود می باشد !!!
4. برای سازندگان برنامه که پیداکردن راننده تاکسی ای که در محل تیر خوردن ندا حضور داشت یا پیدا کردن راننده ای که ندا را به بیمارستان شریعتی رساند از روی تصاویر ضبط شده بسیار آسان بود , برقراری یک تماس ساده اینترنتی با "آرش حجازی" کار سختی بود ؟ لااقل با این کار شو احمقانه بی طرفیتان را کمی باورپذیرتر می کردید !
5. برادر عزیز و زحمتکشمان "عباس" که با لباس شخصی در صحنه قتل ن د ا حضور داشت ادعا می کرد که بعد از این ماجرا مجبور به ترک خانه اش شده است و در اتافی 6 متری زندگی می کند !! ریاضی تان که بد نیست ؟! انفرادی رفته ها می دانند که دیگر زندان انفرادی هم حداقل 8 متر است !
6. هنوز هم برای دوستانمان انتشار فیلم قتل ن د ا در کوتاهترین زمان در اینترنت هضم نشده است و از آن به عنوان یکی از دلایل همدست بودن غرب در قتل نام برده شد ! اما باید بدانند که درست است به شهروندانتان اجازه استفاده از اینترنت پرسرعت را نمی دهید اما با همین سرعت کم نیز می توان اطلاعات را با جهان مبادله کرد .
7. از آن جایی که در پایان باید گروهی را به عنوان قاتل معرفی می کردند و تکرار اتهام به انگلیس و ایتالیا تبعات دیپلماتیک داشت دیوار چه گروهی از مجاهدین خلق کوتاهتر ؟ برای سند این اتهام هم تتنها به عکسی که مریم رجبی در کنار عکس قاب گرفته شده ن د ا داشت , اکتفا شد : یک دلیل منطقی !!
8. خوشبختانه در تصاویری که قبل از تیر خوردن " ن د ا " ضبط شده بود زنی با روسری روشن دوبار در تصاویر حضور داشت و مردی با عینک آفتابی هم به ندا یک بار خیره شده بود وگرنه عوامل پشت پرده قتل " ن د ا " کشف نمی شدند !!
9. تنها کسی که از این برنامه سود برد مالکان نوشیدنی "رانی " بودند که مارکشان مجانی و به دفعات در برنامه تبلیغ شد ! شرکت "سونی" هم احتمالا تا این لحظه به علت تبلیغ آشکار برند "وایو" لپ تاپ هایش نیز پیام تشکر صمیمانه ای به صداوسیما ایران ارسال کرده باشد !
.

21 comments:

maryam.E گفت...

به همان 4 اضافه کن که ÷یدا کردن راننده ی پژو و راننده تاکسی راحت بود اما پیدا کردن زنی که دستش توی کیفش بود و مردی که با عینک آفتابی ایستاده بود کار غیرممکنی بود
توی آن همه عکس که نشانمان داد عباس بود؟ چه مدرکی ارائه دادند که عباس سمت راست یا چپ است؟ فیلمی را که گرفته اند که عباس نمی گوید من نمیخواستم بکشمش بلکه می گوید من نکشتمش را چرا نشانمان ندادند؟
و...

maryam.E گفت...

شیر میکنم تو فیس بوک

maryam.E گفت...

بعد تقاطع رو هم نوشته بود cross roades
خودشون هیچ کدوم سواد ندارن. این خانم که مث بلبل اینگیلیسی حرف می زد بلد نبود بگه اینو درست کنن؟ یا دستشون انداخته بود؟ یا اینا با این سوتیای تابلو میخوان ما رو دست بندازن؟
http://m.friendfeed-media.com/c1b4e21ecaa2351a503e17f2ac9b95216cd8b472

Unknown گفت...

با بی حیثیت کردن آدمهای ساده می خواهند حیثیت بر باد رفته شان را دوباره به دست بیاورند مثلا ! وای که چقدر خنگ اند !

مهسا گفت...

تاثیری که فیلم ندا روی مردمایران و دنیا گذاشت خیلی خیلی عمیق تر از اینه که این احمقای رسانه ی میلی بخوان مخدوشش کنن.اینا فقط دارن دست و پا میزنن.همین!

ناشناس گفت...

تابلو تر ازین امکان نداشت که این خانم فرانکی از عوامل خودشان است با این تفاوت که زبانش خوب است.. همین..

ايرن گفت...

نمي دونستم بخندم يا گريه كنم..چرا اينا فكر مي كنند اين قدر ما خريم؟!

Pemi گفت...

راستش ندیدمش. یعنی خیلی وقته دیگه تلویزیون نمی‌بینم

مرثا گفت...

کاش دیده بودم. هر چند که عصبیم می کرد...

مرشد گفت...

در مورد خرداد پر از بغض بايد بگم كه ديروز توي تهران يه چيزايي ديدم كه بيا برات تعريف كنم
سلام
ظهر بخير

هما گفت...

درود
خیلی وقته که دیگهtv نگاه نمی کنم واقعا از استانه ی صبرم خارجه.
مگه میشه تو ایران زندگی کنی و سیاسی نباشی !میشه؟
این فیلم ها رو هم فقط مهون کسایی باور دارن که ااهریمن رو باور دارن!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

میشه بگی این عکسی که تو زدی ، فرقش با تبلیغات مجانی صدا و سیمای نامحترم داره!؟!؟!؟

چپ دست گفت...

3-4 دقیقه از این شوی مسخره رو دیدم. جالب بود که اون خانمِ مثلاً خارجی چه خوب می تونست حروف ق و خ رو موقع گفتن اسمهای آقا سلطان و خادمی بیان کنه.

شیما گفت...

من تا حالا تو عمرم احمق زیاد دیدم. ولی اینا واقعا نوبرن. تازه فکر می کنن که مردم باور میکنن. مسخره اس به خدا.

آخه این مجاهدینی که اینا میگن دیگه باید پیر شده باشن.
واقعا ناراحت میشم که با کمال پررویی این فیلما رو میسازن و یه جوری رفتار میکنن که انگار یادشون رفته با جوونا چیکار کردن.
حالا ندا رو مجاهدین کشت. بقیه ی جوونا رو کی کشت؟

لیلیت کامل گفت...

to mim! in this real world we are the one we should learn how we would come up with other s Identity and personaly I dont care of that Anyway I would be happy If you accept my requist and my requist is that I have been waiting for someone whod could be coresspondent freind iT WILL BE HELPFULL AT LEAST FOR ME TO HAVE A LOT OF WORD WITH YOU IN ENGLISH JUST BY THAT i WANT TO DEVELOP MY SKILLS IN WRITTIG i WILL BE WAITING FOR YOR REPLY DEARJON.

لیلیت کامل گفت...

I think that this interactive bihavior never takes our time off

سلمان گفت...

باورت میشه نتونستم این برنامه ی احمقانه رو تحمل کنم و تا آخر ببینم؟
فریبکاری تا کجا؟
واقعا اینا مردم رو چی فرض میکنن؟

مرجان گفت...

من فقط يه لحظه فيلمو ديدم و حرص خوردم كه چند نفر اينارو باور ميكنن
اينو ارش حجازي نوشته
http://arashhejazi.com/1389/03/murderers-of-neda/

نگار گفت...

آخه شما برای چی تلویزیونتونو روشن میکنین؟؟؟

نعیمه گفت...

می دونی از چی دلم می سوزه؟
از این که یه مشت آدم ساده لوح واقعاً این اراجیف رو باور می کن.
آخه بلاهت تا چه حد؟

ناشناس گفت...

اسم این خانم مثلا مستند ساز! و خبرنگار بی طرف!، مرضیه هاشمی میباشد. یک زن آمریکایی الاصل که همزمان با انقلاب ۱۳۵۷ و تحت تاثیر دوست پسر ایرانی خود با ایران، خمینی، اسلام،.... آشنا شده و از سال ۱۳۶۰ به ایران آمده و مسلمان میشود. او از همان زمان در ایران اقامت داشته، فارسی را کاملا روان صحبت میکند و از آغاز تاسیس شبکه "پرس تی وی"(شعبه انگلیسی صدا و سیما) به عنوان گوینده در آن کار میکند. یعنی به عنوان حقوق بگیر این سیستم، تنها چیزی که نیست، مستند ساز و همچنین بی طرف بودن است(یک جیره خوار در حد "بامیان پور") و انگلیسی حرف زدن این خانم برای تاکید و القاء خارجی و بی طرف بودن او به بیننده است!
در لينک زير با ايشون بيشتر اشنا بشيد;
http://www.hawzah.net/Hawzah/Magazines/MagArt.aspx?id=20533

ارسال یک نظر

لطفا پیغام های خارج از بحث پست رو به این آدرس ها بفرستین :
زکریا kaboe.tanha@gmail.com

معتادان دیازپام ده

جستجو در دیآزپام 10

دیآزپام خورندگان امروز