۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

جذابیت پنهان فوتبال بازی

۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه


(از آن جایی که سروصدای ناشی از "بازی توپ" ممکن شیاطین را متوجه شهر کند و آن ها را به این جا بکشاند , به نام خداوند و به نام شاه این بازی را ممنوع اعلام می کنم (ادوارد دوم-سال 1314 میلادی – لندن)
کی فکرشو می کرد این بازی و حواشی اش اونقدر در جهان محبوب بشه که مزدک میرزایی در سال 2010 میلادی  , در تهران اونقدر از جادوی بازی لیونل مسی تو بازی بارسلونا و آرسنال ذوق زده بشه که بگه "خدا رو شکر می کنم که تو دوره ای زندگی می کنم که می تونم اوج آمادگی و بازی مسی رو ببینم!"
لطفا یه بار دیگه با دقت جمله ی مزدک رو بخونید !

.


7 comments:

شهرزاد گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
mehdi گفت...

vaghean eno gofte mazdak ?>??

علی رضا گفت...

چه جالب ! واقعا جمله ی جسورانه ای گفته . الان فوتبال یه صنعته دیگه . از یه بازی فراتر رفته

جوجه ی آخر پائیز گفت...

وبلاگ خوبی داری . نثرت هم خوبه . فقط یه کم اندازه فونتت کوچیکه . خیلی هم با قالبت حال نمی کنم !

ماه گیر پیر گفت...

چطوری ؟ اینجاست که باید گفت : چه می کنه این فوتبال ؟!یه انقال صورت گرفته یه جابجایی تو همه چیز .

ناشناس گفت...

این آخر فوتبال زدگیه

EM گفت...

چه میکنه مسی!! کاشکی عادل گزارش میکرد. اونوخت پست تو هم بهتر ازآب در می اومد!
و می تونی خدارو شکر کنی که توی زمانی زندگی میکنی که من و مهرزاد و کمال و جواد و و و حسین زندگی میکنن ... و البته محمود عنتری نژاد و میر حسین و جنت ساز!!

ارسال یک نظر

لطفا پیغام های خارج از بحث پست رو به این آدرس ها بفرستین :
زکریا kaboe.tanha@gmail.com

معتادان دیازپام ده

جستجو در دیآزپام 10

دیآزپام خورندگان امروز